بسیاری از سازمان ها امور تبلیغاتی خودشان را به متخصصین این امر که هیچ آشنایی با زمینه فعالیت های شرکت و سیستم های مدیریتی و فنی آن ندارند میسپارند و متاسفانه در کشور ما هم تنها دادن خروجی ارزان تر از سایرین در زودترین زمان ممکن مطلوب است. حال اگر این خروجی با تمام جنبه هایی که باید در آن رعایت گردد همسان نباشد از نظر هیچ کس مساله ای ایجاد نمی کند. به عنوان مثال در عکس زیر طراح این آگهی از چشم انداز بسیار قوی شرکت استفاده کرده و آن را در کنار تصاویری از وضعیت فعلی شرکت و مجتمع آن به تصویر کشیده است. به عبارت دیگر بین چشم انداز شرکت با دیگر المان های طراحی در این تصویر هیچ گونه ارتباط و سنخیتی مشاهده نمی شود و متاسفانه بیننده نمی تواند تصویری از آینده این شرکت که در چشم اندازش مطرح شده است بدست آورد. (برای مشاهده تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید). |
ابزار مديريت > مدیریت راهبردی >