تام پولوسی، مدیر طراحی داخلی شرکت طراحی و معماری اچ.او.کا میگوید: «امروز پارادایم طراحی دفتر کار از «جای من» به «جای ما» در حال تغییر است.» به جای آنکه چند اتاق کنفرانس محصور در میان دیوارها داشته باشید که کارمندان در وقت نیاز از آنها استفاده کنند، بهتر است کل فضای کاری را به مکانی مشارکتی و جمعی بدل کنید و چندتایی هم اتاق جدا داشته باشید تا کارمندان، هنگامی که نیاز به حیطه خصوصی داشتند، از آنها استفاده کنند. آلن فلتون، نایب رییس و مدیر اجرایی شرکت لئو ای دیلی در واشنگتن میگوید: «باید کسب و کارتان را محلی برای مبادله ایدهها بدانید، نه جایی برای نشستن پشت میز و فرستادن ایمیل.» ادامه مطلب را در اينجا مطالعه نماييد. |
ابزار مديريت > محيط كار مناسب >