باسلام
مستندات فرایند نگهداری و تعمیرات خدمات رایانه ای را مطالعه کردم.
اين مستندات برای تصویب و ابلاغ مناسب است البته موارد زیر در آن لحاظ
نشده است که می تواند در نسخه بازنگری 2 مورد توجه قرار گیرد.
1- به دستورالعمل 6301 در فهرست مستندات فرایند اشاره ای نشده است.
2- بازدید 3 ماه یکبار عملی است؟ پیشنهاد می کنم برای سرکشی به تجهیزات
کامپیوتری برنامه زمانبندی ماهانه طراحی شود. به گونه ای که هر کامپیوتر حداقل
هر شش ماه یکبار بازدید شود.
3- نیازی نیست به مواردی مانند هواگیری داخل کیس در متن فرایند اشاره شود چرا
که این گونه موارد ممکن است کم و زیاد شود که باید فرم آن بازنگری گردد و نیاز
به بازنگری فرایند نباشد.
4- نحوه اطلاع رسانی دستورالعمل های مربوط (بند 2-8) مشخص نشده است.
5- با توجه به این فهرست اصلی مستندات و سوابق کیفیت در حال بارگذاری روی وب
سایت شرکت است لازم است به نحوه نگهداری و حصول اطمینان برای از بین نرفتن این
گونه اطلاعات نیز اشاره شود.
6- به امنیت شبکه کامپیوتری شرکت و مواردی مانند بسته بودن سی دی رام ها، یو اس
پی ها توجهی نشده است.
7- به روز رسانی آنتی ویروس ها از قلم افتاده است.
8- اگر کاربری اطلاعات خود را روی سرور ذخیره نکرد چه می شود؟ سامانه بک آپ
گیری باید به صورت خودکار کار کند و نه اینکه به کاربر بستگی داشته باشد.
پرسش مشاور مدیریت: مطالب مطرح شده مرتبط با کدام بند استاندارد ایزو 9001 است؟ |
ایزو ۹۰۰۱ > ۵- مميزی مستندات ايزو ۹۰۰۱ >